ویرایش عکس مرداد 99

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: خدمات وقف در ملایر الحمدالله مایه افتخار است.


به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در دیدار با کارکنان اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر گفت: ما باید کارهایی انجام دهیم که مردم خدمات وقف را ببینند و آنرا در زندگی لمس کنند و این الحمدالله در ملایر انجام گرفته است و این مایه افتخار است، ساخت استخر،خوابگاه دانشجویی، فروشگاه رفاه، مدرسه و... همه از این نمونه است.

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با بیان اینکه امیدواریم هرچه از عمر وقف می گذرد در نظام جمهوری اسلامی مردم بیشتر با وقف آشنا شوند افزود: انشاءالله با خدمات شما عزیزان و توفیقات حضرت حق، مردم خدمات و ثمرات وقف را بیشتر لمس کنند و نسبت به وقف علاقمند شوند و ترغیب به وقف اموال و املاک خود شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی اظهار داشت: هنر ما باید از طرفی احیاء موقوفات گذشته و بهره وری صحیح و مناسب از آنها باشد و از طرفی دیگر، خدمت خوب و مناسب به مردم عزیز و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز موقوفات جدیدی هم به وجود آوریم که الحمدالله شهرستان ملایر از وقف بالایی برخوردار است اما هنوز هم جا دارد که ما موقوفاتی متناسب با نیاز روز جامعه به وجود آوریم.

ایشان با بیان اینکه همّ و غمّ ما بر این است که فرهنگ وقف در جامعه احیاء شود افزود: سرمایه وقف که در این شهرستان وجود دارد سرمایه بسیار ارزشمندی است و این درآمد با سرمایه تناسب ندارد و انشاء الله با زحمات شما خادمین عرصه وقف به جایی برسد که این درآمد و سرمایه به تناسب برسد.

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در پایان تصریح کرد: هر مقداری ما حق وقف را احیاء کنیم و به بهره وری و بهره برداری صحیح برسانیم ، مردم از این خدمات بیشتر بهره مند می شوند و خدای نکرده اگر حق وقف اداء نشود موقوف علیهم و مردم ضرر خواهند کرد.
/2759/